Brand News 36. Sprint

Brand News 36. Sprint

Google testuje nový ukazatel „ad strength“. Má pomáhat inzerentům odhadnout efektivitu reklamy.

Jedním z problémů nových Google responzivních vyhledávacích reklam je nedostatek informací o tom, která kombinace funguje nejlépe. Na tomto základě Google vydal novou metriku, aby tak pomohl inzerentům efektivněji spravovat reklamy.

Google Ad Strength
https://www.blog.google/products/ads/create-effective-ads/

YouTube přidal funkci sledování stráveného času. Nově můžete sledovat, kolik času trávíte na YouTube.

Od teď můžeme najít všechny nástroje včetně sledování osobního profilu na jednom místě. YouTube tak chce docílit, aby si uživatel rozdělil čas strávený na této sociální síti efektivněji. Pokud uživatel zjistí, kolik času strávil na YouTube může si nastavit limit na pauzu. Po dosažení limitu se mu na obrazovce zobrazí připomínka.

 

New notification Youtube
https://youtube.googleblog.com/2018/08/tools-to-take-charge-of-your-digital.html

Twitter testuje nové layouty odpovědí.

Twitter experimentuje s několika novými variantami tweet interakcí. Nechává uživatele rozhodnout o možných layoutech. Návrhy, které Twitter zvažuje jsou například:

  • zelené tečky na profilových obrázcích uvnitř řetězců ukazující kdy je uživatel aktivní
  • barevné odpovědi z původního tweetu a zvýraznění klíčových odpovědí

Rozhodně by v mnoha případech pomohlo zvýšit jasnost tweetového řetězce. Doufáme, že v blízké době můžeme očekávat změnu, která udělá Twitter uživatelsky přístupnější.

 

New Twitter layout
http://bit.ly/2Q7EloX

Facebook vám od teď přidělí skóre důvěryhodnosti na základě vašeho správneho označování fake-news.

Chce se tak vypořádat s falešnými zprávami. Skóre, které Facebook určí se odvíjí od toho, jak je uživatel schopen správně označovat a hlásit nepřesné zprávy.

Doposud si Facebook najímal na posuzování falešných zpráv externí společnosti. Tento způsob se však jeví jako neefektivní a tak zavedl skóre důvěryhodnosti, které se bude pohybovat od 0 do 1. Má se určovat na základě hodnocení od uživatelů.

Facebook Score Friend Ranking
https://techcrunch.com/2018/08/21/facebook-score/