Pozvánka na seminář Trendy vizuálního marketingu

Seminář Trendy vizuálního marketingu

Jednodenní interaktivní seminář Trendy vizuálního marketingu je určen všem, kteří se chtějí naučit efektivně využívat všechny moderní trendy vizuálního marketingu a zlepšit svoje obchodní výsledky.

Komu je seminář určený?

  • všem, kteří chtějí výrazně zlepšit své obchodní výsledky
  • všem, kteří chtějí rozšířit své zalosti o marketingu
  • majitelům a ředitelům firem
  • marketingovým pracovníkům
  • marketingovým oddělením

Současný vizuální marketing

Guy Kawasaki (autor 14 knih a současný mentor, marketingový specialista, který byl u přivedení Mackintoshe na trh v roce 1984) přirovnal princip hodnocení aktuálního vizuálního marketingu, hodnocení sociálních sítích i života jako takového k seznamovací aplikaci Tinder.
K rozhodnutí, zda se vám protějšek líbí/nelíbí, dochází v řádech milisekund.

Stejné je to i s libovolným vizuálním výstupem vaší firmy – osoba, které sdělení předáváme se během několika milisekund rozhodne, zda se jí líbí nebo ne.

Virtuální světy

Jaké způsoby vizuální komunikace vládnou reklamnímu světu dnes a jaké ho ovládnou v blízké budoucnosti? V rámci semináře se ponoříme do virtuální i rozšířené reality. Prolétneme jimi teoreticky i prakticky.

Transformace design manuálu

Jednou z klíčových vlastností korporátního designu je transformativnost.
Současný korporátní design musí v reálném čase reagovat na jakoukoliv změnu zaběhlých pravidel (například natáčení videí na výšku, programatická reklama, nárok na čistý design) a zároveň na jakoukoliv nenadálou situaci.

Měl by být univerzálním frameworkem, v rámci kterého je možné agilně vytvářet výstup pro libovolný formát, marketingový kanál, čas či personu.

Nejen vizuální otázka

  • Jak korporátní design ovlivňuje aktuální marketing?
  • Jak vypadá proces tvorby kvalitního korporátního designu v současné době?
  • Jak koncepčně využívat všechny dostupné kanály?
  • Jak správně zadat tvorbu korporátního designu a co od jeho tvůrce požadovat?
  • Jak dosáhnout dobrého prvního dojmu?

Interaktivní proces tvorby korporátního designu

Program je nabitý teorií, ukázkami případových studií, nejlepších praxí i nejhorších praxí..
Kromě toho se můžete těšit na interaktivní praktickou část, ve které si vyzkoušíme, jak napsat kreativní (klientský) brief, projdeme tři fáze procesu tvorby korporátního designu (výzkumnou, kreativní a implementační), otestujeme přístup líbí/nelíbí versus funguje/nefunguje, podíváme se na strukturu současného korporátního design manuálu.

Přijďte na seminář Trendy vizuálního marketingu

Rádi vám na semináři předáme naše know-how. Registrujte se k účasti na semináři Trendy vizuálního marketingu.

Hodnocení seminářů Brand New Education!

  • 100+ spokojených účastníků
  • 99 % účastníků doporučuje
  • 4.9 / 5.0 průměrné hodnocení