Pozvánka na seminář Trendy vizuálního marketingu

Seminář Trendy vizuálního marketingu
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Jednodenní interaktivní seminář Trendy vizuálního marketingu je určen všem, kteří se chtějí naučit efektivně využívat všechny moderní trendy vizuálního marketingu a zlepšit svoje obchodní výsledky.

Komu je seminář určený?

  • všem, kteří chtějí výrazně zlepšit své obchodní výsledky
  • všem, kteří chtějí rozšířit své zalosti o marketingu
  • majitelům a ředitelům firem
  • marketingovým pracovníkům
  • marketingovým oddělením

Současný vizuální marketing

Guy Kawasaki (autor 14 knih a současný mentor, marketingový specialista, který byl u přivedení Mackintoshe na trh v roce 1984) přirovnal princip hodnocení aktuálního vizuálního marketingu, hodnocení sociálních sítích i života jako takového k seznamovací aplikaci Tinder.
K rozhodnutí, zda se vám protějšek líbí/nelíbí, dochází v řádech milisekund.

Stejné je to i s libovolným vizuálním výstupem vaší firmy – osoba, které sdělení předáváme se během několika milisekund rozhodne, zda se jí líbí nebo ne.

Virtuální světy

Jaké způsoby vizuální komunikace vládnou reklamnímu světu dnes a jaké ho ovládnou v blízké budoucnosti? V rámci semináře se ponoříme do virtuální i rozšířené reality. Prolétneme jimi teoreticky i prakticky.

Transformace design manuálu

Jednou z klíčových vlastností korporátního designu je transformativnost.
Současný korporátní design musí v reálném čase reagovat na jakoukoliv změnu zaběhlých pravidel (například natáčení videí na výšku, programatická reklama, nárok na čistý design) a zároveň na jakoukoliv nenadálou situaci.

Měl by být univerzálním frameworkem, v rámci kterého je možné agilně vytvářet výstup pro libovolný formát, marketingový kanál, čas či personu.

Nejen vizuální otázka

  • Jak korporátní design ovlivňuje aktuální marketing?
  • Jak vypadá proces tvorby kvalitního korporátního designu v současné době?
  • Jak koncepčně využívat všechny dostupné kanály?
  • Jak správně zadat tvorbu korporátního designu a co od jeho tvůrce požadovat?
  • Jak dosáhnout dobrého prvního dojmu?

Interaktivní proces tvorby korporátního designu

Program je nabitý teorií, ukázkami případových studií, nejlepších praxí i nejhorších praxí..
Kromě toho se můžete těšit na interaktivní praktickou část, ve které si vyzkoušíme, jak napsat kreativní (klientský) brief, projdeme tři fáze procesu tvorby korporátního designu (výzkumnou, kreativní a implementační), otestujeme přístup líbí/nelíbí versus funguje/nefunguje, podíváme se na strukturu současného korporátního design manuálu.

Přijďte na seminář Trendy vizuálního marketingu

Rádi vám na semináři předáme naše know-how. Registrujte se k účasti na semináři Trendy vizuálního marketingu.

Hodnocení seminářů Brand New Education!

  • 100+ spokojených účastníků
  • 99 % účastníků doporučuje
  • 4.9 / 5.0 průměrné hodnocení
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email